5

Glenwood auto front end personnel and mechanics are always great to work with. Would recommend their shop without question to anyone in need of automotive repair.

2

Looking through the numerous 5 star reviews I find myself wishing I had the same experience as others seem to have had. On March 8th of 2021 I found myself with a check engine light on my BMW 335i. Having just purchased the car I was interested in not only rectifying the problem but also preform any other required services. Calling in I spoke to a gentleman by the name of Rob who seemed very genuine in his concern for my situation. I was offered a rental vehicle during the time I would be without my car which I thought was quite convenient. Unfortunately, this is where the experience began to get rather frustrating. I must start but saying that this shop did not call me once during the entire time my vehicle was sitting in their parking lot. In order to get any type of information or update on my vehicle I was required to call myself, each and every time. Even then information was sparce, conflicting and confusing. These conflicting statements on repair needed was enough to make me doubt their services and retrieve my vehicle before they eventually got around to working on my car. My vehicle was at their shop from Monday until Thursday with me having little to no more information then I had bringing in the vehicle in originally. Picking up my car, I was greeted with the classic bait and switch mechanics are notorious for preforming on unsuspecting people. Was quoted $180 for a diagnostic, ended up being charged $415. When brought to their attention I was immediately combated with the classic "Oh you must have misunderstood" which obviously and simply is not true. I was quoted $180, I got charged $415 upon pick up, period. By this point I had absolutely no desire to fight with the owner and his staff and really just wanted to get my vehicle away from them as quickly as possible, so I stupidly paid the overcharge and left as quickly as I could. And to put the cherry on top, I get home only to realize they had forgotten to put my engine cover back on which lead to me needing to drive all the way back and wait for another 25 minutes in an awkward situation while their technician installed my engine cover. Also, I'm very curious as to how it takes 25 minutes to snap on an engine cover? I suspect something else was forgotten or done incorrectly which needed to be discretely fixed. Although I admit this is speculation. Overall, I had a very bad experience with Gleenwood which I actually and truly find perplexing because of the numerous positive reviews. I think this goes to show that Google reviews should be used ONLY as a tool and not something you completely depend on when making the decision as to where you go for repair. The old saying "Don't judge a book by its cover" certainly applies but for all the wrong reasons in this case. But fear not as this story does have a happy ending. After my experience I was obviously quite upset. After talking to some friends in the BMW community they first scolded me for my choice of repair shop and then immediately put me in touch with Exeed Performance. After a good conversation with the manager I fell in much better hands and better still, I will end up paying HALF the costs of what I was quoted at Gleenwood. Thank you for taking the time to read this and I hope it helps you in your decision making process when it's time to service your vehicle. If you have any questions feel free to contact my profile directly as I am a local guide and receive questions often!

Tyler, I’m sorry you had a bad experience at our shop. We talked initially about doing the diagnostic on the check engine light and the symptoms you were experiencing. We spent a lot of time trying to duplicate the driveability symptoms you had explained were there at all times. These symptoms were never there for us, we could not duplicate them at all. We recommended a comprehensive inspection because you just purchased the car, and you agreed. We never were able to duplicate the driveability concern that you explained. We did make recommendations for you. Again I’m sorry you had a poor experience with us. Take care .

- Glenwood Auto Service
5

Glenwood squeezed me in ASAP when my car wasn't acting right. I had a diagnostic and estimate, as well as a fixed vehicle the next business day. Appreciated the full communication on issues and how quickly they could be fixed. I will be back.

Jazmin, I’m glad we could get your GMC Terrain in and repaired in an efficient manner. Thank you so much for the 5 Star Review, and the positive words!!

- Glenwood Auto Service
5

Friendly staff, great service, and quick repairs!

5

Thank you very much for the 5 Star review!!

- Glenwood Auto Service
5

We really appreciate the folks at Glenwood Auto for taking the time to help us as soon as they can. They are always very busy, but we've had car issues both big and small and have always been well taken care of.

5

I went there for an out of province inspection, they were very knowledgeable and referred me to someone to get my car fixed after finding something wrong with it. Their shuttle service was much appreciated. Thank you again

1

DO NOT GO HERE!!! CROOKS

I charged you nothing, zero today Devon. Even though we spent half an hour inspecting your vehicle. You asked for a wheel alignment, and we found play/movement in your right inner tie rod end. We phoned to see if you wanted this done before we performed the alignment. You said no, and to align it the best we could with the loose component. We started to do this, then you phoned back and changed your mind. We had a half hour into the front end inspection and hooking up the aligner to your vehicle. Before an alignment can be performed, the front end must be inspected for loose components. We were going to charge you for the time we had invested. No more, no less. You thought you should not be charged at all. It wasn’t worth arguing over, so I charged you nothing.

- Glenwood Auto Service
5

James, thank you so much for the 5 Star Review!!! It is greatly appreciated.

- Glenwood Auto Service
5

Stuart, thank you for the many, many years of loyal patronage to Glenwood Auto Service and also for the 5 Star Review!

- Glenwood Auto Service
If You Are Using A Screen Reader And Are Having Problems Using This Website, please call Glenwood Auto Service (306) 374-3551 For Assistance.